050-8530000
ייעוץ לפני חקירה

עוד לענייני עבודה

עוד לענייני עבודה פאתן חורי סבאג

תחומי הפעילות של עוד לענייני עבודה רחבים וכוללים את זכויות העובד והמעסיק, חובותיהם, יחסי עובד מעביד, פיטורי עובדים, אפליה ועוד. דיני עבודה הינו תחום משפטי השייך למשפט האזרחי. דיני העבודה מאוגדים תחת חוקי מדינת ישראל ומטרתם להסדיר את מערכת היחסים שבין מעסיק לעובד. חשוב לציין שברוב המקרים והסוגיות בדיני עבודה רצוי להתייעץ עם עוד לענייני עבודה, שכן הוא בקיא בחוקים הרלוונטיים וידאג לשמירה על הזכויות שלכם.

עוד לענייני עבודה יחסי עובד מעסיק

הבסיס למערכת היחסים שבין המעסיק לעובד מגובשת על ידי חוזה הנחתם בין השניים. חוזה עבודה אישית הינה התחייבות של העובד אל מקום עבודתו והתחייבות של המעסיק לשלם עבור עבודה זו. כלומר זוהי הגדרה של מערכת הגומלין בין העובד למעסיק. מעבר לזה, חלים על שני הצדדים כל החוקים ותקנות דיני העבודה. הכרה בקיומם של יחסי עובד ומעביד, מקנה לעובדים מספר של זכויות סוציאליות השמורות לעובדים שכירים בישראל. לרבות: פיצויי פיטורים, דמי חופשה ומחלה, דמי הבראה, החזרי נסיעות וכו'. במידה ואחת מהזכויות האלה נפגעו והמעסיק לא נשא בנטל הנדרש לפי החוק אתם יכולים לתבוע את המעסיק בבית הדין לעבודה. במקרים כאלה רצוי מאוד להיעזר בשירותיו של עוד לענייני עבודה המתמחה בדיני עבודה ויוכל לייעץ ולהוביל את ההליך המשפטי.

בית הדין לעבודה

תחום העבודה במדינת ישראל הוא תחום חשוב מאוד, לכן המקרים הקשורים לתחום דיני עבודה נידונים במסגרת בית הדין לענייני עבודה. בישראל קיימים שני סוגים של בית דין לעבודה: בתי הדין האזוריים לעבודה ובית הדין הארצי לעבודה. כאשר האזוריים הם הערכאה הראשונה אשר עליה ניתן לערער במקרה הצורך אל מול בית הדין הארצי לעבודה. דיני עבודה נוצרו מהצורך של המערכת המשפטית בישראל לדאוג לרווחתו ולזכויותיו של העובד אל מול המעסיק. במקרה והמעסיק עבר על החוק או לא קיים תנאי חוזה או לא שמר על יחסי עובד מעביד יש לפנות לעוד לענייני עבודה המתמחה בדיני עבודה, על מנת שתוכלו לזכות בפיצויים המגיעים לכם מתוקף החוק. משרדה של עורכת הדין פאתן חורי סבאג מלווה את שלל לקוחותיו בייעוץ שוטף בתחום דיני עבודה, תוך מתן דגש על מקצועיות ואדיבות.

עוד לענייני עבודה פאתן חורי

דיני עבודה עורך דין

דיני העבודה מהווים ענף מיוחד בכל מערכת משפטית, הן מבחינת היקפם ותוכנם והן מבחינת המוסדות הממונים על קיומם וביצועם. תחום דיני עבודה מאגד את מערך החובות והזכויות של עובדים ומעבידים מכוח החוק, הסכמים קיבוציים, הסכמים אישיים, וכן מתבסס לעיתים על פסיקת בתי הדין לעבודה ובג"צ. דיני העבודה אמונים להסדיר את היחסים בין העובד למעביד, כך שנקודת ההתחלה במשפט עבודה הוא קיום מערכת יחסים של עובד ומעביד בין שני הצדדים. דיני עבודה עורך דין הוא איש המקצוע שיכול לסייע לכם לממש את כל הזכויות שמגיעות לכם לפי החוק וגם לשמור על מערכת יחסים תקינה עם המעסיק שלכם.

הסוגיות בהם עוסק דיני עבודה עורך דין

קיימות מספר סוגיות שבהן דיני עבודה עורך דין עוסק: פיצויי פיטורין והתפטרות, הטרדה מינית בעבודה, ביטוח פנסיוני וקרן השתלמות, הרעת תנאים בעבודה, עובדים זרים, סודות מסחריים וסוגיות נוספות, כשהדגש הוא הבטחת זכויותיו של העובד אל מול המעסיק. חשוב לדעת כי לא כל בני האדם המעוסקים מוגדרים כ"עובדים", ישנם קבלנים ופירלנסארים אשר אינם נחשבים לעובדים לפי תחום משפט העבודה. הכרה באדם כעובד מבטיחה כי הוא ייהנה מכלל הזכויות וההגנות המוענקות מכוח משפט העבודה. מאידך, אי הכרה באדם כעובד תשלול מאותו אדם זכויות והגנות אלה. במסגרת משפט העבודה, רק מי שהוגדר עובד יכול להתדיין בפני בית הדין לעבודה.

אפליה ואי שוויון בקבלה לעבודה

חוק שוויון הזדמנויות בעבודה עוסק בכל אותם מקרים בהם מתרחשת אפליה בקבלה לעבודה. אולם למרבה הצער לא מתקיימת אכיפה בכל המקרים, ורק מעט מהם מגיעים לבית המשפט. האחריות לתביעות משפטיות מוטלת על העובדים המרגישים מופלים. דיני עבודה עורך דין יכול להתמודד עם מקרים בהם התגלתה אפליה בעת קבלה לעבודה. אדם המופלה בעת קבלה לעבודה זכאי לקבלת פיצויים משמעותיים בגין עוגמת נפש ואובדן הכנסות. לצורך כך, יש לשכנע את בית המשפט שאכן התקיימה אפליה ולהביא ראיות חותכות לעניין. עורכת הדין פאתן חורי סבאג היא בעלת ניסיון רב בתחום משפט העבודה בישראל הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי.

דיני עבודה עורך דין - לכל שאלה וייעוץ

עורך דין עבודה

דיני עבודה מתחלקים לשניים: האחד, חוקי מגן אשר מטילים חובות כספיות על המעסיקים כלפי עובדיהם, למשל: תשלום שכר עבודה, פיצויי פיטורים, שעות נוספות, דמי הבראה, דמי מחלה ועוד. כאשר אלו לא משולמים, המעסיק עובר על החוק בצורה קשה. החלק השני הוא חוקים כלליים הבאים לידי ביטוי במערכת היחסים בין המעסיק לעובד, כגון: איסור התעמרות בעובד, שמירה על כבודו של העובד, שמירה על פרטיותו וכו'. בכל אחד מהמקרים בהם המעסיק לא קיים את חובותיו כלפי העובד, לעובד קיימת האפשרות להגיש תביעה ולדרוש פיצוי על הנזק שנגרם לו. עורך דין עבודה הוא איש המקצוע הבקיא בדיני עבודה ויוכל לנווט אתכם במערכת המשפטית ולהגן על הזכויות והאינטרסים שלכם.

תפקידו של עורך דין עבודה

תחום דיני העבודה הוא תחום רחב הכולל בתוכו מגוון נושאים הקשורים ליחסי עובד מעביד. בכל אותם המקרים בהם אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם סוגיה משפטית הקשורה לעבודתכם יש לפנות לעורך דין עבודה וזאת לצורך מימוש מלוא זכויותיכם. בין יתר השירותים של עורך דין עבודה, תוכלו גם לקבל ייעוץ בדיני עבודה למימוש מלא זכויות העובד, ייעוץ וליווי משפטי בכל הנוגע להגשת תביעות לפיצוי פיטורין, הלנת שכר, דמי חופשה והבראה וכדומה, מתן שירותי ייעוץ בכל הנוגע להסכמי עבודה וייצוג משפטי בערכאות המתנהלות בבית הדין לענייני עבודה. בנוסף לכך, עורך דין עבודה מעניק שירותים משפטיים גם למעסיקים וזאת במסגרת ליווי משפטי בכל הנוגע להתנהלות אל מול ציבור העובדים והגנה על זכויותיהם בחוק.

כיצד לבחור עורך דין לענייני עבודה?

בדומה לכל תחום משפטי אחר בו אתם זקוקים לייעוץ משפטי של עורך דין, גם בתחום זה, מומלץ לבחור עורך דין עבודה בהתאם לניסיון המעשי העומד לרשותו בתחום ובהתאם לתחום התמחותו הרלוונטי לסוגייה המשפטית עמה אתם מתמודדים. כמו כן, מומלץ לבחור בעורך דין עבודה בעל הישגים תקדימיים בתחום דיני העבודה במקרים הזהים לסוגייה המשפטית שלכם. משרדה של עורכת הדין פאתן חורי סבאג מייצג עובדים מכל המגזרים, פרטיים וציבוריים, במגוון סקטורים וענפים, בסכסוכים משפטיים פשוטים ומורכבים, בבית הדין לעבודה, וכן בהליכי בוררות וגישורים.

עורך דין עבודה מומחה - פאתן חורי

זקוקים לייעוץ משפטי?​
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
עורך דין דיני עבודה

בואו לקרוא עוד מרחבי האתר

ייעוץ לפני חקירה
מאמרים
ייעוץ לפני חקירה

ייעוץ לפני חקירה נכלל בזכות ההיוועצות שהוכרה בפסיקה כזכות חוקתית מהותית. כל אדם, הנחקר בחשד לביצוע עבירה פלילית, רשאי לקיים ייעוץ לפני חקירה עם עורך דין. במהלך החקירה נאספות ראיות

קרא עוד »
מאמרים
דיני עבודה באספקט הפלילי

ההגנה על זכויות ואינטרסים של העובדים היא חשיבות עליונה, ולחוקי העבודה תפקיד מכריע בהבטחת סביבת עבודה הוגנת ומאוזנת. חיוני הן למעסיקים והן לעובדים להתמצא בחוקים אלו. חוקי העבודה מתמקדים בהיבטים

קרא עוד »
עורך דין הגנת הפרטיות
מאמרים
עורך דין הגנת הפרטיות

עורך דין הגנת הפרטיות פאתן חורי סבאג חוק הגנת הפרטיות הוא חוק מרכזי המסדיר את הזכות לפרטיות בישראל. החוק מתייחס לתחומי משפט שונים ומאגד את כל תחומי הגנת הפרטיות. חוקי

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support